Comunicatul Avocatului Poporului privind sesizarea Curţii Constituţionale a Românei în privinţa OUG 63/ 2010

Mi-a parvenit de la dl. Dan Mircea Cipariu, iniţiatorul Protestului breslelor de creatori împotriva supraimpozitării drepturilor de autor, un comunicat al Avocatului Poporului, prin care această instituţie anunţă că a sesizat Curtea Constituţională a României în privinţa încălcării mai multor prevederi ale  Constituţiei României în Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 63 din 2 iulie 2010. Din punctul de vedere al Avocatului Poporului, ordonanţa reuşeşte să încalce legea fundamentală a ţării într-o puzderie de privinţe, de la ilegalitatea guvernării prin ordonanţe înainte de începerea vacanţei parlamentare la încălcarea principiilor constituţionale ale autonomiei administraţiilor locale şi judeţene şi la stabilirea unor măsuri financiar-fiscale, de asemenea contrare Constituţiei. Instituţia Avocatul Poporului pare să dea guvernului semnalul că „scopul nu scuză mijloacele”, prin urmare că nu se poate pretinde luarea unor măsuri împotriva crizei economice cu încălcarea legii fundamentale.  La urma urmei, în România nu a fost instituită vreo lege marţială şi Constituţia nu a fost suspendată! În aşteptarea judecăţii de la CCR, postez mai jos comunicatul AP.

COMUNICAT DE PRESĂ
privind sesizarea Curţii Constituţionale cu excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi stabilirea unor măsuri financiare

Din examinarea dispoziţiilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi stabilirea unor măsuri financiare, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 450 din 2 iulie 2010, Avocatul Poporului a observat că acest act normativ conţine norme contrare unor prevederi din Constituţie.
Ca urmare, în temeiul dispoziţiilor art. 146 lit. d) din Constituţia României, ale art. 13 lit. f) din Legea nr. 35/1997 privind organizarea şi funcţionarea instituţiei Avocatul Poporului, republicată şi ale art. 11 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 47/1992 privind organizarea şi funcţionarea Curţii Constituţionale, republicată, Avocatul Poporului a ridicat direct în faţa Curţii Constituţionale, excepţia de neconstituţionalitate privind dispoziţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi stabilirea unor măsuri financiare.
Argumentele de neconstituţionalitate invocate de către Avocatul Poporului au vizat în esenţă, contrarietatea dispoziţiilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 63/2010, faţă de art. 115 alin. (4) şi (6) din Constituţia României, instituind exigenţele constituţionale privind adoptarea ordonanţelor de urgenţă şi limitele delegării legislative, precum şi faţă de art. 120-122 din Constituţie privind principiile de bază ale administraţiei publice, autorităţile comunale şi orăşeneşti, consiliul judeţean.

Bucureşti, 12 iulie 2010

101 Responses to “Comunicatul Avocatului Poporului privind sesizarea Curţii Constituţionale a Românei în privinţa OUG 63/ 2010”

  1. Fulcanelli says:

    @Zitella says:
    20/07/2010 at 18:02

    “Dottore, vă rog să faceți ceva să mă salvați!
    Să mă explic: aici, la bloc, e pentru mine o oază unde vin și respir, beau când mi-e sete, mănânc atunci când mi-e foame.”

    Așa estem tomnu’ Antonesei. Aici la bloc mult distram pe vremea când dizgutam despre dragoste. Acum dizgutăm bolitică, Eurufin blegat în Liban, Zitella zubarat tare de tot, Daca Nunu zgrijelește la soare, iar Vulcanelli bregătește telebortare be Marte. Nu mai stam bre aici be Bământ unde mult sfadă estem. Guasari togmai dau în pârg bre, mult frumusețe la ei estem.

    http://www.mobile-visuals.com/gfx/ngc2818_hheritage_800.jpg

    Bun recolt guasari obținut Vulcanelli anul ăst. Mergeam la guasari, bregăteam teascul bre și faceam liqoare magigă. Fierbeam liqoare guasar la focul zegret și bregăteam beatra vilosofală. Dam gu beatra vilosofală în gap la ministru elucubrației, bână gând înghideam UZH.

    Duba aceea vrumos idee veneam Vulcanelli. Găseam breșă în piaț edugațional bre ! Vulcanelli gândit faceam vagultate de nello-zexologie bre ! Auzeam gă tineret zdudios roman dorește gât mai mult zex bre și manele gât gubrinde. Dagă biața edugațional geream zex și manele, de ce nu gândit nimeni din minister faceam la tineri vagultate de nello-zexologie ? Butem face bani frumoși la guvern din nello-zexologie și finanțam apoi teatrele și rezolvam și broblem kultur. Ce-i așa gomblicat băi ?

  2. gogu says:

    @ Domnule Inima-Rea, de la revolutie incoace numai scenarii am vazut, de unde trag concluzia ca poporului roman ii plac scenariile chir si acolo unde lucrurile sunt simple. De ce sa nu credem ca de fapt Basescu nu este decat un marinar traficant de blugi, tigari si cafea care s-a trezit pe un vapor mai mare si implicit cu mai multe de traficat iar Boc un prostavan care ii place PM si de aceea nu renunta ?

  3. Zitella says:

    @) Fulcanelli says:
    22/07/2010 at 13:16
    … Zitella zubarat tare de tot …

    Asa e, domnule profesor, ma supar din ce in ce mai des si mai tare, dar nu de tot!
    As fi vrut sa nu obervati, as vrea sa nu fi scris ce-am scris …
    N-as vrea sa creada cineva ca m-am suparat din cauza sau pe amicii din bloc, a fost o …
    Mai bine nu mai scriu, cei ce ma cunoasteti, ca domnia voastra, stiti bine ce caut eu aici.
    Multumesc de atentie, multumesc pentru ca m-ati facut sa zambesc!
    Un sorriso, ciao!
    http://www.youtube.com/watch?v=olCcIo6UOQk

  4. @) Inima-Rea, Gou

    Astazi sint intr-o dispozitie solomonica, deci se poate si ashe, se poate si ashe…

  5. Fulcanelli says:

    @Zitella says:
    22/07/2010 at 20:10

    “Multumesc de atentie, multumesc pentru ca m-ati facut sa zambesc!
    Un sorriso, ciao !”

    Gu mare plagere. Dagă Zitella zâmbit frumos, mai scriam ceva despre ztele.

    “Astronomii au descoperit cea mai mare stea, care are masa
    de 300 de ori mai mare decât cea a Soarelui şi de două ori cât limita cunoscută de 150 de mase solare. O echipă condusă de Paul Crowther, un profesor de astrofizică la Universitatea SPIRU HARET, a folosit Telescopul cel mai Mare al ESO (Very Large Telescope-VLT) şi date din telescopul spaţial Hubble pentru a studia două grupuri de stele, NGC 3603 şi RMC 136a, potrivit TGDaily, citat de ziare.com.”

    Azta știre fals eztem băi ! Vulcanelli mult enervat gând auzit așa brostie mare (mai mare ca delescob VLT). Azta grozolan manibulare de obinie . Auzi golo, gică brofezor Zbiru Halret făgut dezgoberir ebogal ! Vax albina (Ministrul Agriculturii: Mi s-a reprosat ca din cauza ploii albinele nu mai pot capaci fagurii – știre HotNews ora 14:29). Vulcanelli dezgoberit o ztea mult mai mare – de 596,87645355525144244 ori mai mare degât Zoarele – și nu avut nevoie de delescob. Asta Zdea băi ztătea chircit într-un gaur negru și credea că Vulcanelli nu butut vedea la ea. Da Vulcanelli fregat la oghi în fiecar dimineaț gu liqoare de quasar și puteam vedea tot-tot-tot băi, în vizibilul și-n invizibilul debărtat. Vulcanelli a zgris și o lugrare în revizt Metalurgia International (voarte bun revizt, gotat ISI) da bagabonți Zbiru Harlet palmat lugrare și brogramat în număr zpecial care anulat aboi, ca să buteam raporta Paul Crowther fleac de ztea înainte de Vulcanelli.
    Așa nervos am fost băi, că am dat ogol de 5 ori în 3 zecund la tot galaxie Calfa Gentauri și zberiat tare de tot komet, azteroid, braf ztelar, tot-tot-tot și gurbat și lumin bână bezde poate. Așa vitez avut Vulcanelli că brăbădit beatră vilozofal brintre bulzari. Acum găutam beatra, da-i greu de găzit bentru că prea tare gurbat lumina și beatra a tregut în univerz baralel. Da-n care univerz să zgotogești ? Baralel cu cine ?

  6. Daca_nu_nu says:

    Ha!-Ha!-Ha!!!!
    :) :) :)
    Bună dimineaţa, geniule!!!
    Te pot ajuta eu să-ţi găseşti chiatra? Chiatra ta-i la mine….

  7. Daca_nu_nu says:

    Meream io aşa pe uliţa mare, când aud aşa o muzică de sferă, care-mi era mie foarte cunoscută de azi-primăvară, de când merea Fulcanel la sapă la quasari… Măăăi, zic, să ştii că s-or copt quasarii şi-acuma cântă. Şi stau aşa în loc s-ascult eu melodia, da nu băgai de samă c-ajunsăi la cruce de drum. Şi numa ce văz o lumină puternică şi mă izgheşte ceva-n ceafă. Şi-atunci, lumina s-o rîsîchit, şi-am văst numa stele verzi. Şi chiatra!!! Chiatra domniei tale, aia adevărată, nu pastile de reclamă cum sunt astea de la Spiru. Aoleo, deja e Zbiru??? Tulaaaai, tulai. Io cu chiatra nu dau, Doamne fereşte, că pot nimeri pe careva, dar o ţâră de filosofie mai c-aş face…

  8. Daca_nu_nu says:

    @) Simia
    Domnule dragă, de data asta, ca să nu mă mai scald în ignoranţă, am fost o şcolăriţă cuminte, am dat sărci pe goagăl şi-am găsit legea cu pricina, dar, drept să vă spun, n-am nicio apetenţă pentru a o şi interpreta apropo de comentariul dumneavoastră. Nu ştiu le ce vă referiţi şi nici nu oftez să aflu, pentru că dumneavoastră aveţi un mod mult mai complex decât mine în a vedea şi judeca lumea, iar mie îmi lipsesc o grămadă de date. Cu voia dumneavoastră, ne-am insultat destul.
    Sănătate vă doresc şi Doamne-ajută!

  9. Daca_nu_nu says:

    @) Nick
    La chestia cu 8 clase nu-ţi răspund că nu ştiu la ce te referi.
    La cealaltă, legată de „cei patru” nu ştii tu la ce mă refer: era un ecou la o discuţie de pe blogul dlui Tudoran, lansată de Victor L dacă nu mă înşel.
    Acuma, ca să vezi cum gândesc, îţi spun un lucru şi, dacă vrei, mă crezi, dacă nu, nu: eu l-am votat pe dl Băsescu şi pentru primul mandat şi atunci când a fost suspendat. Acum nu l-am mai votat. Nu pentru că aş avea ceva împotriva domniei sale, ci pentru că am ajuns la concluzia că, pentru nevoile mele, domnia sa nu are oameni. Atacul la persoană, divide et impera, funcţia doboară gradul sau ordinul se execută nu se discută, sunt foarte departe de modul meu de gândire şi nu le pot nicicum digera. Pentru mine sunt valabile altele, ca de exemplu: „nu există om care să fie viu şi să nu păcătuiască”, „unde se află doi în numele Meu acolo sunt şi Eu”, funcţia este trecătoare, iar ordinul rămâne ordin chiar dacă este exprimat drept rugăminte. Iată câteva diferenţe, în urma cărora îţi spun şi ţie ce i-am spus altădată lui Victor, care şi el spune că nu este de partea puterii, dar nu-i plac cârtitorii:
    Dacă dl Băsescu ar avea în jurul domniei sale oameni ca tine, sunt sigură că altfel ar fi stat lucrurile. Din păcate, nu-i are.
    Şi-acum o să trec la altele.

  10. Vulcanelli says:

    @Daca_nu_nu says:
    23/07/2010 at 10:00

    “Bună dimineaţa, geniule!!!
    Te pot ajuta eu să-ţi găseşti chiatra? Chiatra ta-i la mine….”

    Bun diminetz Daca Nunu ! Adigă vrei ză zpui gă ești în univerz baralel ? Gând mă răzuceam eu nervos prin Calfa Gentauri găutând beatra, am ztat de vorba cu două ztele pitice gare se giorovăiau gu bulzarii ji ele ziceau gă beatra a tregut în univerz paralel. Lugru ăzda foarte berigulos este, bentru gă beatra boate ajuge la vrajitor egzdra-terestru rău. Vulcanelli este milos, da dagă beatra ajuge la vrăjotor rău, boate zbarge gapul de tot la ministru elucubrației ji ce ne fagem cu reform ? Gine mai zdrigă ziztemul dacă ministrul are capul zbart ? Băi dagă gu gapul întreg ministru vagut braf ziztemul, gu gapul zbart îți dai zeama ge se boate întâmbla ? Vagem gaur negru din tot ziztemul, nu numai din Zbiru Harlet. Așa gă zbune reped unde e beatra z-o punem la log în livad de quazari.

  11. Daca_nu_nu says:

    @) Nick
    Spui domnia ta aşa:

    „Pai, in enuntul problemei nu se cerea sa dovedeasca “imaginaţie proprie” – eventual scriind o schita -, ci sa interpreteze o tema data.”

    Bun. Sunt de acord.
    Fragmentul selectat din lucrarea lui Todorov fixa categoria „fantasticului” între alte două categorii estetice: „straniul” şi „miraculosul”, ambele ignorate în baremul de corectare, care punctează clar discuţiile cu privire la „fantastic”. Iar în explicaţiile suplimentare la cerinţă se cerea integrarea în eseu a unor concepte operaţionale ca: temă, motiv, incipit, final, viziune despre lume, episoade, tehnici narative, modalităţi de caracterizare a personajului. Deci nimic despre „straniu” şi „miraculos”.
    Or, cei 5 năzdrăvani, bizare făpturi întâlnite de Harap-Alb, de exemplu, în drumul său, sunt apariţii „stranii”, dar modul în care-l scot din încurcătură, pe rând, le face „miraculoase”.
    Sau:
    Experienţa trăită de tânărul Dionis este una stranie, dar povestea de dragoste care i se subscrie este miraculoasă.
    În momentul în care candidatul recurge la interpretări de genul acesta, după mine se cheamă că este original. Dacă spune: „tema basmului Harap-Alb” este că… bla-bla, după mine, este un papagal. Nu te mai întreb care modalitate de abordare a fost agreată de comisii, că nu vreau să ne certăm, îţi dai seama, că nu noi suntem acum în examen.
    Ce mă interesează pe mine, ca didactician, este ca studentul de azi – absolventul/candidatul de mâine – să identifice similarităţi între modul de gândire/experienţa de viaţă desprinse din operele literare şi cele din viaţa noastră. Desigur, şi incipitul şi finalul sunt importante, şi modalităţile de caracterizare sunt importante, şi tot ce se cerea în enunţ, dar tu eşti de acord că toate aceste concepte opraţionale se pot grupa foarte frumos pe cele două afirmaţii ale mele de mai sus?

  12. Daca_nu_nu says:

    @) Fulcanelli
    Iubitule, eu aş zice că piatra-i la mine. Acuma, că văd ce-ai scris domnia ta, stau şi mă-ntreb dacă nu cumva şi eu mă aflu într-un univers paralel, lucru care e foarte posibil. I-am scris lui Nick un răspuns la 10.58. Domnia ta l-i citi, poate, şi mi-i spune şi mie în care puşca lu Zebedeu de univers mă aflu, că nici eu nu mai ştiu. Gheaţă la mal.

  13. Daca_nu_nu says:

    @) Nick
    „E de vina cel “rigid in gindire” ca un absolvent de univ nu are intelegerea unui enunt?”

    Nu, nu este de vină.
    Unde sunt de acord cu tine e tocmai punctul acesta că lumea nu precepe ce citeşte. Am lucrat doi ani la chestia asta şi cercetarea nu s-a încheiat, pentru că am ajuns, între timp, la concluzia că unii pricep. De-aici mi-a pornit o altă ipoteză: nu cumva unii se fac că nu pricep? Deci mai am de sapă.
    Unde mă delimitez de ceea ce spui domnia ta e deja un alt punct, anume că, la noi, toată lumea se pricepe foarte bine la evaluare, dar mai puţini la predare. Cum? Ui aşe: educatoarele se plâng că nu vin copiii de acasă cu nu ştiu ce vocabular, învăţătorii că nu ştiu nimic de la grădiniţă, profesorii de gimnaziu că nu ştiu nimic din primar, cei din liceu că-s nulităţi la gimnaziu, cei din facultate că-s slabi absolvenţii de liceu, cei de la titularizare că-s slabi licenţiaţii… Cunosc. Dar domnia ta eşti la faza la care eram eu în urmă cu vreo 3-4 ani: vezi lucrurile izolat, flash pe evenimente, ca de exemplu acela că un candidat l-a plasat pe Eliade între marii calsici. Sigur că omul a făcut o confuzie gravă, dar e unul. Dacă sunt mai mulţi înseamnă că s-a copiat în sală, ceea ce iar nu e vina universităţii. Dar eu înclin să cred că e unul, hai doi-trei din jurul lui, care-au focalizat un nume de pe foaia cuiva şi-au perseverat în eroare.
    De foarte multă vreme, Nick, am tras semnalul de alarmă: haideţi să predăm, nu să evaluăm ce n-am predat. Ştiu foarte bine ce spun: nu e momentul să predai taman la examen, Doamne fereşte. Dar eu sunt dascăl, Nick, şi, în această calitate, ştiu foarte bine că, dacă vrei să încui pe cel examinat, îl încui şi gata! Subiectele n-au fost grele, dar numele lui Todorov va fi avut un anume impact şi mulţi candidaţi au simţit reculul, sunt sigură de asta.

  14. Daca_nu_nu says:

    @) Nick
    Despre cum s-a notat o lucrare sau alta la o diciplină de parcurs de către un universitar, aici nu ştiu ce să spun. Mie nu mi-a spus nimeni vreodată ce note să dau, nici să nu pic studenţii – că pică ei!, mai ales la gramatică, unde e grilă, şi-şi corectează singuri; pun grila, ca la şcoala de şoferi, şi numără. Nu pot trişa, că grila e aceeaşi pentru toată lumea, iar de faţă mai sunt şi alţii. La dictare, le iau 0,25 puncte pentru o greşeală de ortografie şi tot atâta pentru trei greşeli de punctuaţie. Ei ştiu acest lucru şi nu se supără. Pică, mai vin o dată, mai vin o dată… Asta e. Ai restanţă, n-ai vacanţă. De când lumea. De ce atâta tevatură? N-am dat o notă că mi-a zis cineva. Şi eu nu „dau” note. Notele se „iau”.
    Apropo:
    Afişasem odată notele, la nu mai ştiu ce examen. Lume multă la panou acolo, io, cum îs mică, printre ei. Zice una: „Ui, în p… mă-sii, că mi-o dat numa 5…” La care eu: „S-ar putea să ai dreptate şi să ţi-l fi dat, să nu-l fi luat dumneata…”

  15. Daca_nu_nu says:

    @) Nick
    În chestia cu „tinerele poete” nu-mi spui nimic nou. Nu ştiu la ce reţea literară te referi anume, că nu circul pe-acolo, dar citesc o grămadă de poezie. Puhoi! Şi poezie, şi prefeţe. Ştiu poete care sunt şi membre – aoleo, cum sună! – ale Uniunii Scriitorilor. Şi care dau petreceri la intrarea în Uniune şi care m-au şi invitat şi care s-au supărat cumplit că nu m-am dus şi-au afirmat sus şi tare că-s invidioasă pe „succesurile” lor.
    Nu fac parte, Nick, din nicio reţea literară, nu sunt membru USR, preţuiesc limba română şi da, am scos un volumaş de poezie pe care îndrăznesc să-l văd unul „didactic”. S-au oferit câţiva să-l prefaţeze şi-am refuzat orice prefaţă ori recomandare, că, la vârsta mea, consider că n-am nevoie de prefaţă („Când ai la Cluj pe domnul Duică /Cu-nfăţişarea lui măreaţă, / De ce mai vii la mine, puică, / Să-ţi fac prefaţă?”). Ba mai mult, am rugat pe cei doi-trei apropiaţi la care ţin să NU scrie un rând despre exerciţiile mele de metrică. Volumul se numeşte „Metrice”, de la „metrică”, şi nu mică mi-a fost mirarea când persoane cu pretenţii au citit „Metrìs”. Mai mult de-atâta, ce să spun? A fost singura mea posibilitate de a spune ceva „tinerelor poete”, fie ele de pe-o reţea literară sau nu.

  16. Daca_nu_nu says:

    No, foaie verde, gata,
    C-a obosit fata!…

  17. Vulcanelli says:

    @Daca_nu_nu says:
    23/07/2010 at 10:08

    “Şi numa ce văz o lumină puternică şi mă izgheşte ceva-n ceafă. Şi-atunci, lumina s-o rîsîchit, şi-am văst numa stele verzi. Şi chiatra!!! Chiatra domniei tale, aia adevărată, nu pastile de reclamă cum sunt astea de la Spiru. Aoleo, deja e Zbiru??? Tulaaaai, tulai. Io cu chiatra nu dau, Doamne fereşte, că pot nimeri pe careva, dar o ţâră de filosofie mai c-aş face…”

    BIISMILLAH AR-RAHMAN AR-RAHIM ! Ge zbaimă am traz gă am rămas fără beatră, nigi nu poți ză-ți înghipui. Agum am înțelez ce z-a-ntâmblat ! Vulcanelli mai zgrie o lugrare în Metalurgia International (voarte bun revist gu 29 de numere be an; buteam bubliga ge vrem noi agolo: astronomie, astrologie, gastronomie, inginerie finangiar de la ASE Bugurești, alghimie, megatronic de la Zbiru Harlet, tot-tot-tot). Vulcanelli gurbat așa de rău lumin, gă beatra a tregut brin doade univerz baralel și z-a întros din nou în ceaf la Dacă Nunu. Verifigat agum deoria relativităț egztinz în form agravat. Multă minte avut Ainștein ăst de jdiut gum ze boate îndoarce beatra lui Vulcanelli din univerz baralel fără ză vagă egzperiment. Drebuie dizgutat muzai și gu brofezor Hawking și de egzbligat gum zgăbat beatra lui Vulcanelli de toate gaur negru din univerz baralel.
    Voarte grea cumpăn tregut Daca Nunu, bentru gă beatra filozofal voarte berigulos este dubă ce tregut brin doade univerz baralel. Agum beatra are mult-mult energii și-i mai rău ga plazma rece golectată de be zuperzonic.

    Agum îți zpun eu gum ză fagem ga ză trimiț beatra la Vulcanelli pe Marte. Vii voarte adendă ! Mai întâi gauți gobidă de mizdreț mort. Dubă ge găzești gobidă, te dugi în zori ji gulegi drei fire de mătasea bămantului (da nu mai mult de drei !). In ageeași zi, da fix gând dă noaptea, drebuie muzai ză găzești și gheară de bufniț ji piele de jarpe din ageeaș bădure. Cu beatra filozofal abrinzi un foc zegret (gare nu arde degât gopita de mizdreț) ji bui într-un geaun gobida văgudă braf. Drebuie ză mai ai ji niște apă neînceput luat de la roata morii și o dorni ujor pezte gobidă (gam gât o gogaș de gamil). Dubă ageea te răzugești de drei ori be biciorul stâng ji arungi bezde umărul drept gheara de bufniț ji bielea de jarpe în geaun. Dubă ge dă în glogot gobida, bui repede ji mătasea bămantului în geaun și agoperi cu gapag. Zdingi vogul zegret ji lași geaun la întunerig bână ce vine la tine libelul cu braf de quazar trimis de Vulcanelli. Asta libelul fermecat este, așa gă mult grijă avut gu ea. Brezori braf de guazar be fiertură și moi apoi beatra filozafal în geaun. Ză nu te zberii bentru gă beatra filozafal îngebe bruzc ză zdrălugeazcă tare de tot, bleagă dubă libelul și vine la Vulcanelli dubă mirosul de guazar. Dubă ge blegat beatra de la Daca Nunu, dai zemn pe Matrix ga z-o aștept la marginea livezii.

  18. Daca_nu_nu says:

    @) Fulcanelli
    Păi, dragule-drag, am tot, tot, tot, toate ingredientele. Ce-mi lipsea era piatra. Am făcut tot: am aprins focul, am urmat instrucţiunile, am oprit focul. Acum aştept libelula.
    Auzi, dacă-ntre ele am trimis pupici pentru Zitella, crezi că asta poate afecta cu ceva?

  19. Vulcanelli says:

    @Daca_nu_nu says:
    23/07/2010 at 11:02

    “I-am scris lui Nick un răspuns la 10.58. Domnia ta l-i citi, poate, şi mi-i spune şi mie în care puşca lu Zebedeu de univers mă aflu, că nici eu nu mai ştiu. Gheaţă la mal.”

    Vulcanelli citit voarte adent mezaj Daca Nunu ji boade zbune gu bregizie gă tu ejdi în univerz berbendicular be univerz al nozdru. Vezdea bună e gă gele două univerz ze interzegdează între Blaj și Alba-Iulia. Mare noroc avut Dacă Nunu gă beatra filozofal izbit întâi univerz baralel ji făcut la el berbendigular și abia dubă aia găzut în ceafă la Dacă Nunu. Vezdea rea ezde că Vulcanelli zdrigad la univerzuri ji văgut unul berbendigular beste gelelalte baralele. Daca Nunu agum boate girgula între univerz baralel, dar voarte beriguloz estem, buteam ușor rătăci. Vulcanelli încercam ză repare univerz berbendigular, înză Dacă Nunu nu trebuie mișcat degât între Blaj și Alba Iulia ga să nu ze rătăceazgă.

    Buteam egzbilga ji o alta broblema filozofic foarte interezant (mai bubligam o lugrare în revizda Metalugia International – voarte bun revizst). Vulcanelli estem un fel de vrate geaman gu Fulcanelli bendru gă zuntem năzguți amândoi în agelași segund în Zodia Geamăn, da fiecare în univerzul său. Ji nu clar de log băi gare din noi eztem miragulos și gare e zdraniu, dar e glar gă amândoi zuntem fantaztigi. Amândoi frații nu avem degât un singur beatră filozofal, be care drebuie ză o tregem cu libelul fermecat dintr-un univerz în altul. Da findgă fiegare în univerz al zău, Vulcanelli estem muzulman ji Fulcanelli eztem greștin băi. Voarte gombligat broblem religioz, da amândoi zuntem vrăjitori la fel de veztiți. Broblem mare estem gă nu butem fi amândoi în acelaji univerz în același timb. Gând văzut că frate al meu Fulcanelli nu boate gonvinge pe Nick de cum drebuie văgut bun reform din edugație, adunci zgurmat gaura de vierme băi ji dregut în univerz la voi. Libelul fermegat tregut în acelaji segund Fulcanelli în univerz paralel, ji agum Vulcanelli vă egzbligă cum văgut reform în edugație. La voi la greștini brea mult demograție estem băi. Așa gă eu zig ză facem reform muzulman plăcut la Allah. Brideam zdudent bagabond gopiat, taiam mâna dreapta băi. In două zăptămâni nimeni nu mai gobiam. La zdudente bagaboante buneam văl băi ji dacă nu eram guminte, dădeam gu beatra în ele. Opream alcool în cămin și dădeam bici be zbate la zdudent bînă învațam gum trebuie. Brindeam profezor cu vânzar licenț, taiam mâna dreapda băi. Găzeam blagiat, taiam mana dreapta. Nu deztule bubligații IZI, taiam mana stang. Nu aveam gondragt cercetar taiam mâna stang. Asta reform edugațional băi. In doi-trei luni toade 50 univerzităț de ztat zunteam in Top 500. Intr-un an tot univerzităț roman zuteam gu 50 % beste Top 500. Nu aveam nevoie nigi de minizder, nigi de finanț, nici de nimic. Tot brofezor lucram bentru Allah.

  20. @) All

    In Observator Cultural, un text destul de reusit despre poetul Ion Muresan

    http://www.observatorcultural.ro/DIN-FOI%C4%B9%C2%9EOR.-Poetii-mei-Ion-Muresan*articleID_24035-articles_details.html

  21. nick says:

    @Daca_nu_nu,

    vad ca m-ai facut “tinta”. Nu am raspuns pt ca inca nu stiu daca sunt (sau nu) moderat. Am pus doua meaje dimineata – nu au mai aparut. Asta e. Dar parca nu as pierde vremea scriind degeaba texte care dispar…

    Noi, in general, spunem cam aceleai kestii. Diferenta este ca le-ai spus si tu… acum citiva ani. Eu sunt inca in perioada de observare :-) Stiu ca doar un dobitoc/dobitoaca il poate face pe Eliade clasic. Dar mai stiu ca 40% din PROFESORII care s-au prezentat la examen au luat sub 5. In rest, sunt povesti. Cind un prof care a lucrat 1, 2.. ce stiu citi ani ca suplinitor, ia la examen sub 5, ba chiar sub 2!, ma face sa ma intreb: ce mama hingherului a facut loaza un an, doi… cu acei copii la clasa? Ca daca le citea din ceva de citeva ori, tot se agata ceva prin creturile creierului propriu :-)

    Nu ma interseaza sa le gasesc “circumstante atenuante”. Ca de 20 de ani li se tot gasesc. Ca parintii. Ca copii. Ca guvernantii. Ca banii. Ca societatea. Ca sindicatele. Ca inspectorii. Ca directorii. Ca… Ma, dar CIND profesorii? Cind isi vor recunoaste vina, atita cita e? Cind vor incerca sa o indrepte? Dar toti sunt interesati mai ales cu pre-transferurile, cu suplinirea (chiar necalificata) pe la oras. Numai la tara sa nu ajunga, numai naveta sa nu faca… In rest, sunt vorbe goale.

    Dar chestia cu “evaluarea” o inteleg. Atit de larga e tesatura, ca la contestatii (la Bac) mai toti s-au folosit de limba romana (nu de GRAMATICA, ci de… interpretari) ca sa isi salte mediile. Profesori evaluatori care spun ca, practic, nu pot da note sub 7! Fiecare lucrare are “ceva”. Sigur, nu pe subiect, dar are :-)

    Uite, un alt fapt. O profa, absolventa de romana – dar care nu a vrut ani de zile sa intre in invatamint, s-a dus sa dea (anul trecut) examenul de titularizare. A luat spre 9. Posturile bune, la care putea spera, au disparut inainte de repartitie ;-) (cred ca ai auzit de astea…) Unde s-ar fi putut duce, era departe si fara mijloc de transport. 6 km pe jos, prin padure, 6 intors. Peste deal. Vine toamna, vine iarna… Renunta. Se duce totusi la inspectorat. I se ofera un post de… limba franceza. Postul tinut ascuns: naveta usoara, aproape… Ea: nu, domnule, ma pricep la romana, nu la franceza! “Cum dorititi” Ei? Cind ai auzit ultima data un prof refuzind un post pentru ca “nu se pricepe”? Nu ca nu stia franceza – dar cum sa ii invete pe copii? ca ea nu mai citise un text in franceza de vreo 3 ani… Ea se pricepe LA ROMANA!

    Pe urma am aflat: priceputul care preda franceza acolo, de citiva ani, sotul unei profe, e… inginer agronom:-) Care a facut in scoala engleza… El nu a zis niciodata ca nu stie: el se descurca. Precum guvernantii nostri. Precum 80% din populatia acestei tari. Carnetul de membru al unui partid inlocuieste diplome, experienta, pricepere, talent, competenta… Si vor pleca priceputii pdl si vor veni priceputii psd, sau/si pnl. Pesedeii chiar au facut carduri noi: te poti duce si la film cu ele!

  22. Liviu Antonesei says:

    @) Nick

    M-am uitat la “pending”, dar erau numai niste spam=uri. Ba chiar am rasfoit si spamurile si n-am gasit mesajele cu pricina. De cind cu Akismetul parca nu mai erau probleme…

  23. Florin Iaru says:

    @Daca_nu_nu; @Nick
    Ca să curmăm acum, întîia oară, sfada-n condei şi stresu-n călimară… Pentru tot ce se întîmplă într-un stat există un responsabil ales şi desemnat: autoritatea. Aşa cum pentru faptele mele sînt eu responsabil şi nu familionul sau vecinii, pentru chestiile dintr-o întreprindere – patronul şi contabilii, la fel, guvernul răspunde pentru tot ce mişcă – oficial – în ţara asta.
    Ca să fiu şi mai clar: după ce un poliţust belgian a bătut un cetăţean, ministrul belgian (!) de Interne şi-a dat demisia. Sau era ministru flamand?
    Ei bine, aşa stau lucrurile. Dacă guvernul Boc moşteneşte o grea…, e vina lui. Exact de aia se schimbă guvernele sau stăpînirile, ca să facă mai bine cei noi ce au făcut mai rău cei vechi.
    Ce vor face peneleii, pesedeii e altă mîncare de peşte. Mi-ar plăcea să vorbim despre prezent, nu despre viitorul negru. Chestia asta cu bau-baul pesedist deja mă oboseşte. Lăcustele strigă: Păzea, vin termitele! Şi-mi mănîncă urechile şi-mi omoară orice speranţă. A te preface că nu vezi e mai grav (nu mai rău) decît a fi fanatic. Şi cu asta, basta!

  24. Inima-Rea says:

    gogu says:
    22/07/2010 at 16:08
    @ Domnule Inima-Rea, de la revolutie incoace numai scenarii am vazut, de unde trag concluzia ca poporului roman ii plac scenariile chir si acolo unde lucrurile sunt simple. De ce sa nu credem ca de fapt Basescu nu este decat un marinar traficant de blugi, tigari si cafea care s-a trezit pe un vapor mai mare si implicit cu mai multe de traficat iar Boc un prostavan care ii place PM si de aceea nu renunta ?

    Ce sînt scenariile alta decît încercări – fie de a explica o realitate ale cărei resorturi scapă percepţiei comune, fie de a proiecta o variantă a adevărului, pentru a i se testa valabilitatea?
    Şi încercarea dv de a-l defini pe Băsescu este tot scenariu, afară de împrejurarea în care îl cunoaşteţi bine, de multă vreme – cam imposibilă, cred. Dar nici dv, nici eu nu sîntem poporul român aici, doar

  25. Inima-Rea says:

    … doi cetăţeni ai acelui popor – şi nu din cei mai reprezentativi, mai curînd din cei mai reprezentaţi.
    Era cîndva o maximă: Toate ideile geniale sînt simple dar nu toate ideile simple sînt geniale. Mă tem că ideea dv despre Băsescu se-ncadrează la acele idei simple dar fără noroc.
    Dacă e să-l socotim beţivan, de pildă, atunci nici măcar n-ar fi unul de pomină, Sir Winston Chrucill i-ar da clasă. E drept, l-am văzut şi eu cam chechelit, la tv – chiar într-un moment cficial, o dată – dar azi e-ndoielnic că-şi mai permite. Se-ntîmpla la-nceputul primului său mandat şi omul era încă euforic, o ţinea tot într-o veselie. Acum, vedem că era preferabil în acea ipostază decît în asta de-acum – încrîncenată de-ai zice că joacă la ruleta rusească.
    Eu cred că, dintre toate erorile sale – multe, grele, jenante nu o dată – cea mai mare este de a fi candidat pentru al doilea mandat. Dacă funcţia de preşedinte ar fi Cupa Mondială, Băsescu poate c-ar cîştiga-o de fiecare dată. Problema este că funcţia de preşedinte se cîştigă pentru a fi preşedinte, iar nu campion mondial – ceee ce nici nu incumbă cine ştie ce pretenţii, doar glorie şi palmares. Or, deja se ştia că Băsescu nu are anvergura necesară unui preşedinte “pentru alte coordonate istorice” (TRU). Adică, el învinge oricînd într-o luptă unul la unul dar, într-una cu Timpul, Istoria, Societatea, Economia etc , n-are nici o şansă.

  26. Daca_nu_nu says:

    Amin!

  27. Inima-Rea says:

    În marină, sînt două feluri de căpitani – de cursă lungă şi de cabotaj. Ultimii se ţin aproape de ţărmuri, n-au instrumentarul necesar pentru “a brăzda mările şi oceanele”. Misiunea reformării societăţii ţine de cei înzestraţi cu acel instrumentar, unul care-i lipseşte lui Băsescu, aşa cum şi lui Geoană şi Antonescu. Noi – “poporul” – ar trebui să vedem că nu avem aşa oameni printre noi şi să-i eliminăm din start pe aceia fudulindu-se c-ar fi. Ne-am scuti de multă amărăciune. Mai ales avînd noi dureroase experienţe istorice – ne-au revoluţionat ruşii, Ceauşescu, Iliescu, de-am ajuns aproape caz clinic, anus contra naturii: funcţionăm noi dar funcţionăm ca dracu’, iar asta nu poate dura.
    Un alt motiv esenţial pentru a nu permite imposturii să ne conducă este acela că “nouă” ne place aşa, de fapt – să fim lăsaţi în legea noastră, să ne descurcăm “cum dă Dumnezeu”, să trăim văzînd şi făcînd. “Nouă” ne trebuie continuitate, nu revoluţie, “noi” nu dăm vrabia din mînă pe cioara din par.
    Pentru revoluţionari de operetă – gen Băseescu – “noi” avem o singură vorbă: Dacă ne iubeşti, lasă-ne-n durerea noastră!

  28. Fulcanelli says:

    Salutare la toată lumea !

    Daca Nunu poți fi liniștită, pentru că am îndreptat la loc universul perpendicular.

    Imi cer scuze pentru eventualele perturbații spațio-temporale produse de imaginea mea 4 D – Vulcanelli. Din cauza lui am stat peste poate în spuma cuantică așteptând libelula fermecată, care a cam întârziat din motivele pe care le puteți vedea mai jos

    http://www.youtube.com/watch?v=Vu7WbxhQpUo

    Dar cum orbecăiam eu prin spuma cuantică am avut o viziune (în ciuda curburii exagerate a luminii de care este responsabil Vulcanelli) ? Mă trezesc aruncat în blogul domnului Gogea și dau peste interviul cu Basarab Nicolescu !! Spunea Daca Nunu nu știu ce despre gheață la mal. Păi fraților, gheața la mal e apă de ploaie față de ceața din spațiul cu 11 dimensiuni ! Când am aflat cum s-au înfășurat cele 7 dimensiuni suplimentare ale spațiului în jurul lor înșile (nu sună frumos Daca Nunu ?) în prima secundă după Big-Bang am rămas cu gura căscată (acum sunt pe cale să o închid, dar nu mi-a reușit complet) ! De aia nu putem noi gândi în 4 D: pentru că a patra, a cincea etc. dimensiuni sunt înfășurate și nu le putem vedea ! Iaca am lămurit acum pe toată lumea de ce trebuie să de-bobinăm și re-bobinăm spiralele alea ale cunoașterii: că să aflăm cum putem desfășura dimensiunile alea spațiale care sunt acum încriptate.

    Mă duc să mă odihnesc puțin, că mă cam ia cu amețeală de la re-bobinat spirale.

  29. Daca_nu_nu says:

    @) Fulcanelli

    Fii cuminte, n-ai greşit nimic. Dimpotrivă! Mă pregăteam să vin cu un comentariu, dar, când am văzut ce-ai scris domnia ta, ce-au scris, pe rând, dl Iaru şi George, nu ştiu ce-aş mai fi putut eu adăuga… Pentru mine, lucrurile sunt foarte clare.
    Mulţam din suflet pentru libelulă. O primesc, îţi dai seama, cu toată bucuria.
    Iată piatra, de la filosof cetire:

    „Limba nu e vorba ce o faci;
    singura limbă, limba ta deplină,
    stăpână peste taine şi lumină
    e-aceea-n care ştii să taci…”

  30. Vasile Gogea says:

    @Fulcanelli
    Domnule profeor, nimeni nu poate fi “aruncat in spatiul blogului…”. trebuie sa spun aici ca eu v-am chemat (ar trebui sa folosesc verbul de politete). Blogul respectiv este in continuare deschis. Desigur, nu se servesc fursecuri si ceai la intrare. Dar, nici nu se face control la iesire!

  31. Fulcanelli says:

    @Vasile Gogea says:
    24/07/2010 at 18:11

    Ba cred ca se servesc si fursecuri si ceai, insa sunt virtuale. Si din cand in cand chiar si o gura de sampanie veche (mmmmm !). Nu degeaba eram eu ametit cand m-am intors in blog la Liviu. Sigur nu era caldura de vina, pentru ca aveam multa gheata la mal.

    @Daca Nunu
    Ma bucur ca ti-a placut libelula. Mi-a iesit si mie o vraja ca lumea. Interesant este cum suntem conectati la anumite evenimente, fix atunci cand este nevoie. Si cand aceste evenimente se deruleaza intr-un spatiu virtual, nu se poate sa nu cazi putin pe ganduri. E vorba de puterea masinilor sau a oamenilor ?
    Pot sa-ti spun ca am cules deja quasarii si i-am lasat sa faca must. Peste cateva zile plec sa-i tescuiesc. Am aflat si cine strica rasadurile pe la margini mai inspre primavara. Cica ar fi vorba de un iesean

    http://www.ziaruldeiasi.ro/local/ieseanul-care-conduce-roboti-pe-planeta-marte~ni6hvg

  32. Vasile Gogea says:

    @Fulcanelli
    D-le profesor, iau ultimele d-voastra consemnari ca un omagiu! Multumesc!
    In aceasta dimensiune, desigur, mai am fursecuri!

  33. Zitella says:

    @) All Buna dimineata!
    @) Fulcanelli
    Azi, plimbandu-ma eu prin spatiul virtual, de la italieni ajung la americani si aflu ca NASA a compus o harta a planetei Marte, folosind cele 21000 de fotografii facute de fotocamera Themys, de pe satelitul Odyssey! (ce nume frumoase!)
    Spun italienii ca se poate face o plimbare printre cratere de vulcani, canioane si campiile rosii ale lui Marte.

    http://beamartian.jpl.nasa.gov/

    Ma duc sa vad daca ati mai lasat vreun quasar si pentru mine, buona domenica, ciao!

  34. Fulcanelli says:

    @Zitella says:
    25/07/2010 at 09:16

    Mulțumesc pentru informație ! Am căpătat deja si pașaport de marțian (de plimbat mă plimbam eu pe Marte, dar n-aveam pașaport). Mi-a plăcut mult și împărțirea în cele două categorii de vârsta pentru cei care solicită pașaport de marțian (sub și peste 13 ani) unde am avut unele ezitări în opțiune. Nefiind vorba însă de livezi de zarzări, ci de culturi de quasari, am ales a doua opțiune.

    Zice cam așa un gânditor arab “Ca sa atingă infinitul, omul trebuie să se transforme într-un flux mişcător. Pe lângă dereglarea raţiunii e necesară o dereglare a activităţii simţurilor…” astfel încât am concluzionat că ar fi oareșice șanse să ajung un flux mișcător (hi, hi, hi….).

    O duminică veselă !

  35. Fulcanelli says:

    Eroare de pilotaj !

    Revin cu o completare la mesajul anterior, ca să vedeți ce ceai aromat am primit de la Domnul Gogea:

    Pun un trandafir în dreapta mea şi un ordinator în stânga mea;
    Pun între ele o valiză plină de lucruri care îmi sunt dragi ;
    Şi, încrezător în ştiinţa timpului, mă imaginez efectuând zborul
    Spre o planetă îndepărtată.

    (Alî Ahmad Esber)

  36. Daca_nu_nu says:

    @) Fulcanelli
    „Interesant este cum suntem conectati la anumite evenimente, fix atunci cand este nevoie…”

    Hm. Nu întotdeauna. Mie, de exemplu, mi-a scăpat un eveniment – trist, ce-i drept, dar – foarte important pentru mine, dovadă că nu putem rămâne conectaţi, în permanenţă, la toate evenimentele. Omul nu-i maşină. Din nefericire. Dar şi din fericire, în acelaşi TIMP.
    Din nefericire, pentru că memoria şi afectivitatea lui sunt, totuşi, limitate.
    Din fericire, că sunt selective.
    Din amândouă, că are suflet…

  37. Liviu Antonesei says:

    @) All

    Un mic pamflet dedicat premierului mic de stat mare de sfat, aici

    http://www.observatorcultural.ro/DIN-FOI%C4%B9%C2%9EOR.-Croitorasul-cel-viteaz*articleID_24065-articles_details.html

  38. Fulcanelli says:

    No dragilor, a venit vremea să mă retrag în munți, să mă apropii de stele, să dansez cu norii, să vorbesc cu lupii și să-mi clătesc ochii cu rouă.

    http://www.youtube.com/watch?v=ZdwHuAIaFS0

    La bună vedere mai spre toamnă !

  39. Daca_nu_nu says:

    @) Fulcanelli
    Upps! Pleci. Şi n-apucai să-ţi răspund la întrebarea ce-mi lăsaşi la dl Gogea… Aia, aia, cu virtual şi real, cu semantica focului şi etţetera… No, nu-i bai, meri cu Dumnezeu, că poate-aşa-i bine să rămână mereu ceva de spus. Bine că ne-ai zis, altfel, văzându-te lipsă, iar mi-o lua inima la fugă, ştii domnia ta.
    Bun.
    Până mă lămuresc eu cumu-i cu arderea, domniei tale-ţi spun:
    „Afum-o, Pamfileeeeeeeeee!!!”

  40. Daca_nu_nu says:

    Liviu, dragule, am citit articolul domniei tale din Observator cultural. Comentariile sunt închise. Las mesaj la cel despre poezia lui Ion Mureşan, unde văd că se poate comenta. Dar, în mod sigur, ştii tu mai bine ce se poate face, eventual scrii cuiva de la redacţie.

  41. Virgil says:

    @All

    Buna dimineata.

    Tocmai cand credeam ca toata lumea e in concediu si si-au aruncat celularele , laptopurile , calculatoarele, pagerele si alte “dispozitive” de online bag seama ca m-am inselat. Bine Fulcaneli are niste “incantatii” de terminat intr-o zona libera de bozoni sau neutrini.

    @Liviu Antonesei Nu va stiam pamfletar (Croitoraşul cel viteaz) dar sincer ceea ce ati scris dumneavoastra nu e pamflet. E din pacate realitatea.

  42. Zitella says:

    @) Fulcanelli
    Multumesc pentru plimbarea prin nori!
    Asa sa faceti, precum v-ati pus in minte, sa evadati, sa dansati cu norii da’ cu aia albi si pufosi, nu cu cei negri cu gheata sau cenusa! Vacanta frumoasa si sa reveniti sanatos!
    Vive les vacances!

    @) All
    Salutare! Un sorriso!

    http://www.youtube.com/watch?v=DPj1NVIPiHk&feature=related

  43. nick says:

    @all,

    Invitatie la lectura, cu permisiunea lui Liviu:

    http://nicksava.net/content/t%C4%83tuca-sau-sluga

  44. nick says:

    In alta ordine de idei :-) , ca tot au trecut toate si a venit vacanta, stiri de prin uneversitaria Iasi.

    S-au afisat rezultatele obtinute la titularizare de care absolventii Facultatii de Arte Plastice din Iasi. Au dat examen 58 de candidati. Rezultatele au fost cam asa: 21 au iesit din sala la afisarea continutului; 15 au obtinut noute mai mici de 5; 15 au obtinut note intre 5-7; 7 (sapte) au promovat. & din 58! Aproape 12% (si, deci, 88% picati). Uitindu0ma pe situl Inspectoratului, am vazut ca toti solicita job in invatamint, macar ca suplinitori. Necalificati, desigur…

    Nu stiu ce gindesc profesorii mei , care i-au trecut pe respectivii cu note la licenta de peste 8, dar mie parca mi-e jena sa afirm ca sunt student la o astfel de Facultate… La zi. Ma simt in situatia unui “absolvent” la USH: am platit taxa, imi cumpar o licenta care valoreaza zip. Nada. Nought, cum zice englezul :-)

  45. Liviu Antonesei says:

    @) Daca_nu_nu

    Asteapta cu mesajul! Comentariile nu sint inchise, ci inca nu au fost deschise, ca l-au afisat anticipat! Azi pe la prinz vor fi deschise. Probabil le-o fi placut atit de mult ca n-au mai avur rabdare!

  46. Liviu Antonesei says:

    @) All

    Postare noua despre cretini, vaci incaltate si brandul de tara, aici

    http://antonesei.timpul.ro/2010/07/30/nu-ne-saturam-de-cretini-nici-de-vaci-incaltate/

  47. jocuri gatit says:

    o Blog frumos, O Blog frumos…

    Recunosc ca am pus in loc de nume cuvant cheie, dar mai recunosc si ca blogul tau contine tot ce are un om nevoie….

  48. Comunicatul avocatului poporului privind sesizarea curtii constitutionale a romanei in privinta oug 63 2010.. Bully :)

  49. Excellent post! I might actually even listen to what you’re saying.In general your whole blog is a plus. I’m digging it.

  50. Wow! Thank you! I permanently wanted to write on my website something like that. Can I include a portion of your post to my blog?

Leave a Reply